Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Men
 
Hasznos Linkek
 
PvE - Guide
 
Profession guide
 
Ltogatottsg
Induls: 2011-02-26
 
Id
 
Szavazs
VOA25 vltozzon szabadon ltogathat, nem guild instv?

Igen, jobb lenne. (15 / 43%)
Nem, maradjon guild insta. (20 / 57%)

Szavazatok szma: 35

Ltrehozs idpontja:
2011-04-27 08:00:05

Szavazs lezrva:
2011-06-20 14:09:12


Lezrt szavazsok
 
Naptr
2024. Oktber
HKSCPSV
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
<<   >>
 
Shaman - Resto

Resto shaman

 

Azt hiszem, ebben tudok egy kicsit segteni. A vlemnyem nem felttlenl egyezik mindenfle weblapok tippjeivel, ha jobbat tallsz, csinld ahogy jnak ltod. A lert hatrszmokat fejbl rtam, szval inkbb csak ajnls jellegek. n az albbi logika szerint ptettem geart s mkdtt, mert igen ritkn haltak le a kezem alatt ;) . (Eredetin mkdtt, itt nem smnoztam, szval nem tudom mi, hogyan bugos.)

ES - Earth Shield
WS - Water Shield
RT - Riptide
LHW - Lesser Healing Wave
HW - Healing Wave
CH - Chain Heal

Talent:
Elszr kezdetnek ezt a talentet ajnlom, a berakott glyphekkel:
>Resto1<
Ha majd jobb geared lesz (rtsd, nem fogysz ki a manbl, van elg hastd, s korrekt bonus healingod sszejn), akkor rdemes 3 pontot tcsoportostani a Healing Way talentra. A 3 pont ssze tud jnni a Nature's Swiftness (elg ritkn kell), Healing Focus nhny pontjnak beldozsbl. Esetleg az Elemental Weapons/Thundering Strikes, vagy 1 pontot az Improved Water Shield-bl is vehetsz le, de ha egy md van r, akkor ne.

Glyphek:
A fent linkelt buildben benne van, de ki is rom. Ezek kezdsnek igen hasznosak.
Major: Glyph of Chain Heal, Glyph of Earth Shield, Glyph of Water Mastery
Minor: Glyph of Water Shield, Glyph of Water Walking, Glyph of Astral Recall

Amikor mr a mana nem okoz gondot semmilyen helyzetben sem, akkor rdemes a Glyph of Water Mastery helyett mst berakni. A msik kett major fontos!
Hasznos lehet:
Glyph of Healing Stream Totem - Igaz csak partyn bell hat, s akkor rdemes rakni raidben, ha van msik smli, aki rakja a mana totemet. Sok spell powernl lesz hasznos s ksbbi kontentben v. olyan esetben, amikor periodikus raidsebzst kap mindenki. Akkor valamilyen resist hatssal (aura/totem) egytt egsz jl ellen tud tartani a sebzsnek. Egybknt, a HS Totem tartsan elg sok healt ad le egy full bossfighton, noha jrszt overheal lesz.
Glyph of Healing Wave - A HW 20%-t a smn maga is megkapja. Jl jhet, de inkbb nvdelmi jelleg, mint raidszinten hasznos.
Glyph of Lesser Healing Wave - 20%-kal nagyobbat healel a LHW arra akin az ES van. Az LHW elg ratyi healt ad alapbl, de ezzel a glyph-fel elg hasznoss tud vlni tankhealnl, ha pp burst dmg-et kap s cd-s a RT. A glyph hasznossga zls s helyzet krdse. (LHW ritkn kell tankra, mert az tl kis heal)
Glyph of Riptide - 6 seccel hosszabb RT HoT. Hasznos! (Legalbbis ezt rta a tooltip most. Rgen -1 sec cooldownt adott, AZ nem ri meg!)

Szval 3. vgs majornak a Glyph of Riptide-ot v. a Glyph of Lesser Healing Wave-et ajnlom. A Riptide-os univerzlisan j a raidnek, a Glyph of LHW meg fleg csak a tanknak, akkor is inkbb 10-es raidben v. 5 fs instkban. Ritka s elg noob dolog az LHW spammols, de sose lehet tudni... (A legjobb szerintem a Healing Stream Totemes lenne, de mg nincs akkora megszerezhet gear hozz, hogy igazn megrje.)

Statok: (Fontossgi sorrendben. Szerintem.)
Haste - Kezdetben a legfontosabb s ksbb is igen fontos stat marad, mert a Riptide-ot kivve minden ms healed kasztids! Olyan 400-500 kzt lasstani lehet a haste stackelsen szerintem, kb onnantl fogod rezni, hogy a minden healed idben be fog rni. Ha tbb az csak jobb, de ahogy n az alap haste mennyisg, a plusz haste pontok egyre kisebb %-ban fogjk cskkenteni a kasztidt. (T8 kontentben mg nagyon fontos stat, de T9 vge fel mr bven lesz a cuccokon eleve) Ezt a statot NE engedd cskkeni, legfeljebb kis mrtkben! Akkor is csak abban az esetben, ha az albb kvetkez statok jelents mrtkben fognak ennek fejben nni!
MP5 - Nem a gppisztoly, de szintn olyan hasznos. Kezd gearnl raidben ez is nagyon szmt, de rendes resto epicekkel arnylag knnyen elghet egy olyan szintet, hogy mr nem lesz szempont. A smnnak gyis van egy raks mp5 tmogatsa, lsd: water shield + ws talentja + ws glyph, mana totemek.
Spell power - A tbb jobb termszetesen. Legjobban a CH profitl belle, ami a f erssge a resto smnnak.
Intellect - Mivel ez a f alapstatod, ezrt ebbl kapsz bonus healingot s critet is szpen. Ha mr knyelmesen llsz hastval s zembiztosan healelsz, akkor rdemes erre is gemelni prat. Igen megdobja a mana poolt, ksbb meg az univerzalitsa miatt lesz szempont, de egybknt a cuccokon is szpen lesz intellect mindig.
Crit - Hasznos, de az utols szempont. Ha kevsnek rzed, rdemes crites cuccokat elnyben rszesteni, de kln gemelni/elixirezni NEM ri meg r.

A Spiritet felejtsd el smnnal. Ami mp5 szrmazik belle, az szrevehetetlen.

Gemek:
Meta gem: >Insightful Earthsiege Diamond<
Srga komponens: Haste, olyan 250-350 krliig. Az mr kb. knyelmes, mert onnantl a cuccokon kell, hogy legyen egy raks haste. A fltt intellect. Esetleg lehet intellect hamarabb is, ha nagyon kevs a mana poolod az elejn, de az fontosabb hogy idben berjen a heal.
Piros komponens: Spell power
Kk komponens: Egyrtelmen MP5 amg kevs van. Ha ez mr nem gond, akkor 'all stat'-os gem v. Stamina. A Stamina azrt lehet rdekes, mert van hogy elg sok fos sszejn a raidsebzs mell s a healernek mindig letben kell maradnia!
Termszetesen SOHA NEM fullos stamins gemrl van sz, hanem a kevert SP+Stami, Haste+Stami, Intellect+Stami gemekrl. Ezek is csak akkor rdekesek, ha elg j az adott itemen a socket bonus, vagy kell a kevert szn gem a meta gem feltteleihez. Szmos komolyabb cuccon mr a socket bonus elhanyagolhat lesz, ezrt azzal nem trdve clszerbb fullos, nem a socketsznnek megfelel gemet belerakni. Az ltalnos favorit a tisztn SP gem (fleg JC-s spec gemknt), vagy esetleg a tisztn Intellectes gem a sokrt bonusza miatt.

Gear/ltzet:
- Teljes elemental gearben NEM lehet rendesen healelni, mert azokon nincs mp5. Amin van mp5, az resto cucc egyrtelmen. Elemental cuccokat is hasznlhatsz, mert minden olyan rajta van ami kell, viszont csak akkor rdemes, ha mr elg j mp5 sszejtt ms cuccokbl (raidbuffokbl esetleg) s EGYLTALN nincs gondod a manval egy bossfight alatt.
- Clszer dpsknt sszeszedni a resto geart s az arra sznt emblemeket, majd utna tartsan restonak llni.
- Ha nincs mail, akkor j a cloth s a leather is, amin nincs spirit, csak socket. Persze gy, hogy ne csessznk ki a cloth v. leather hasznlkkal.
- Hit ratingos cucc nem kell, de ha jelents upgrade akkor lehet rla sz.
- Staff nem idelis resto smlinak ltalban, fleg a spirit miatt, de lteznek spirit nlkli spelles staffok is. Ha mgis staffos vagy ppen, akkor mehet r a 81 SP enchant.
- A spelles mace/dagger + spelles shield komb ltalban a legjobb vlaszts. 63 SP + 25 intellect enchantokat rjuk iziben.
- 1db spelles fist weapon ltezik a jtkban, s j restonak (is): >Wraith Strike<
- Kevs spelles pajzs ltezik, s azokra ele/resto smn s holy pala is hajt. Ha nincs pajzs, j egyb spelles offhand is, noha akkor bukik a 25 intellect enchant. Az offhand lehetleg ne spirites legyen, de inkbb a spirites mellett dnts, mint hit ratingos mellett.
- Enchantok: SP mindenre, amire lehet + szakmtl fggen, ami a legjobb. Nem trek ki minden szarra, illik tudni.
Head: SP+MP5 enchant az elejn (Wyrmcrest Accord repu), majd SP+CRIT (Kirin Tor repu)
Shoulder: SP+MP5 az elejn, majd SP+CRIT
Back: 23 haste. Esetleg a tailoringos Darkglow Embroidery upgrade (400 mant kapsz nha, s elg jl proccol) is j ide. Nem volt tailoros a smlim, gy nem tudom melyik a jobb r.
Chest: 10 all stat (ha mg az MP5 fontosabb akkor azt, de az gyorsan elavul chestre)
Legs: Sapphire Spellthread
Feet: Tuskarr's Vitality. Az MP5, v. az Icewalker hasznosabbnak tnhet, de a gyorsabb futs tbbszr ment letet. Majd rjssz.
Trinket: Brmi, ami SP/Haste/Crit/Intellectet ad s nem tmad jelleg skillre proccol. Az intellectes Greatness Card is egsz j kezdsnek - fleg a nagy mana pool boost miatt -, de elavul Ulduarra. Fleg a nagy SP-s v. MP5-s trinketeket szoktk preferlni. Az EoH-rt vehet tojs igen j. Ha hasznls trinketed van, az ikonjt praktikus a Tidal Force s a Nature’s Swiftness kzelbe tenni. Clszer ellentemben hasznlni ket.
- Flask: MP5-s. Ezt nagyon sokig nem rdemes SP-esre cserlni, tl nagy boost.
- Kaja: MP5-s, hasts, v. SP-es, aminek a hinyt rzed. Szerintem j gearrel vgl a SP-es lesz a j.

Totem (relic slot):
Steamcaller's Totem wowhead icon WoWhead, Tauri Shoot, item: 45114

Sajt fegyverbuff:
Earthliving Weapon

Totemek:
Alap: Strenght of Earth Totem, Flametongue Totem, Mana Spring Totem, Wrath of Air Totem
Ha egyedl vagy smn akkor ez az optimlis totem fellls. Ha van msik smn is akkor azzal sszebeszlve oldjtok meg, hogy legyen Stoneskin Totem s Windfury Totem is lenn.
- Hivatalosan csak 1 Mana Spring Totem hats lehet egyszerre a sugarn bell rvnyben. A resto smli talentelt gyis, teht ersebb gy az fellrja a tbbit. Clszer tbb smn esetn az egyiknek Fire Resist totemet v. Healing Stream totemet raknia. Kivve, ha tl nagy a harctr, hogy 1 mana totem lefedje a tbbsget.
- Nem felttlenl kell a restonak raknia a mana totemet. Dps smli is rakhat mana totemet, gy a resto rakhat helyette (fleg ha glyphelt) Healing Stream totemet. Annak a kevs MP5 kiessnek nem kellene mr, hogy hazavgja a mana hasznlkat.
- A cementsmlik Strenght of Earth totemja s Windfury totemja ersebb (mert rtalentolnak), az elemental smlik Totem of Wrathja pedig sokkal tbb spell powert ad, mint a restok Flametongue totemja. Ehhez alkalmazkodva javallott lerakni az elbb emltett totemek tpusba tartoz msfajta totemeket. Lehetleg minl tbb klnbz hasznos totem legyen aktv, s ne ugyanazok a fajtk tbbszr.
- A totemek nagy rsze 30 yardos krt fed le, s 5 percig vannak fenn. gy rakd le ket eleve, hogy minl tbb embert lefedjenek majd a vrhat harctren bell. Amikor frissteni kell ket, akkor is trekedj oda rakni, ahol a legtbb embert r a hatsuk. Ha nem tudod frissteni ket idelis helyre, CSAK AKKOR rakd le oda, ahol pp llnod kell!
- Ha gebasz van/messzire kell menni/lejrt- v. levertk valamelyik totemeket, akkor rakd le jra a megfelel helyen, a szksges fajtkat! MINDIG!
- A Resist totemek igenis hasznosak! A Fire-Frost resistet fleg a palk le szoktk fedni, ezrt a Nature resistes totem jl tud jnni pr harcnl (ltalban kisrjk a hunterek, hogy ne k rakjk nature resistes aspectet, noha gy csak 1 jtkos dpse romlik s nem a raid spell hastja :geek: ).
- Mana Tide Totem: Ez ~24% mant tlt vissza a partitagoknak 12 sec alatt. Ezt NE akkora tartogasd, mikor mr alig van mand, hanem olyan 70-75% mana krnykn el lehet tolni. Ha hossz a fight, akkor a vge tjra jr le az cd-je s megint el tudod tolni. Ha van msik resto smn is a partiban akkor rdemes vele kooperlva, vltott temben elnyomni.
Van pr olyan smn, aki nem is rakja ki ezt talentet. Igazbl, j gearben szinte soha nem is kell a sajt mana miatt lerakni ezt a totemet. Ez inkbb a manahasznl partytagok miatt, s a Reincarnation utni gyors manaptlsra szokott kelleni.

Skillek/talentek akciban:
Earth Shield - Brmilyen sebzdsre healeli akin van. Minden egyes alkalommal veszt 1 stacket amikor healel. Tud crittelni! Igen korrekt healt kpest a clpontra visszahealelni, de van pr sec-es bels cd-je (olyan 2-3 sec krl taln, ezt passzolom), azaz csak erre a skillre nem lehet tmaszkodni, hogy majd megvdi mindentl a clpontot. A tankra kell az ES szinte mindig, illetve arra akit a tbbieknl kicsit biztosabban letben kell tartani.
Water Shield - 100 mp5-t (major glyphel 130) ad passzvan, s tltetenknt kapsz vissza mant ha brmi sebzs r. Mindig legyen fent!
Improved Water Shield talent - Ha a HW v. Riptide crittel akkor 100% esllyel, ha a LHW crittel akkor 60% esllyel, ha a CH crittel akkor 30% esllyel kapsz vissza 1 Water Shield tltetnyi mant. Ez emlkezetem szerint NEM cskkenti a WS stacked. Ezrt is jn jl a crit, mert mant is kapsz vissza ltala.
Tidal Force - Megnveli a CH, LW, LHW crit eslyt 60%-kal s minden crit heallel veszt 20%-ot a buff. Max 20 secig. Igazn hasznos vszhelyzeti skill, s remekl lehet vele vszhelyzet nlkl is proccoltatni az Improved Water Shield talentet a plusz mana miatt.
Nature's Swiftness - Ezt elnyomva a kvetkezleg elnyomott, 10 secnl rvidebb kasztidej spell INSTANT lesz. El lehet lenni nlkle, de ha hasznlod, akkor legjobban HW v. CH instant elnyomsra ri meg. Makrba rakni praktikus.
Cleanse Spirit - A Cure Toxint felvlt spell. Egyszerre 1 disease (fertzs), 1 poison (mreg) s 1 curse (tok) debuffot szed le a clpontrl. MAGIC ALAP DEBUFFOT NEM SZED LE! (lsd: mindenfle cc hatsok, lassts, nmts, stb.) A legsokrtbb debuff leszed spell a jtkban, hasznld!
Tidal Waves talent - A f elnyd e talentbl fog szrmazni. Ez a RT v. CH utn ad egy buffot a kvetkez 2 healedre. A HW 30%-kal gyorsabb s 20%-kal nagyobb lesz, valamint a LHW 25%-kal nagyobb crit eslyt kap s 10%-kal nagyobb lesz (Pontosabban, a bonus healing beszmtsa lesz nagyobb 20/10%-kal). Gyakorlatilag emiatt a talent miatt tud letment lenni a smn szorult helyzetekben. Ha nem is konkrt rotcit, de hasznossgi prioritst ad a healjeidnek.

Plda 1: A tankheal fontossgi prioritsa megn, mert kapja a sebzs tlnyom tbbsgt s nem a raid, vagy a balfasz f tankhealer szoks szerint meghalt a tzben.
Feladat: fleg 1 clpont max hp-n tartsa

ES a veszlyeztetett tankra - RT - HW - HW - (*) – RT v. CH - HW - HW -...

Mivel ekkor a talent miatt gyorsabb lett a HW, gy mr idben oda fog rni a tankra 2x is, majd a RT/CH jra felfrissti a Tidal Waves buffot. gy vgtelensgig fenntarthat a gyors HW a Riptide beszrsokkal . Pont cdre fog kijnni a Riptide ha kevs a hastd. Ha mr j a haste, akkor a (*) id alatt mehet LHW/mozgs/brmi heal v. buff frissts/anyzs TS-re amg a RT cdje le nem jr (ez olyan 1-2 sec kb). CH rtelemszeren beszrhat a raid miatt, amikor szksges.

Plda 2: A tank relatve biztonsgban van. A raid EGY RSZE hirtelen szenved el nagy raid sebzst, vagy a balfasz dpsek lassan reaglnak s szoks szerint meg akarjk lni egymst valami debuffal.
Feladat: pr ember gyors megmentse, nagyjbl egy idben

Ha a tank tnyleg tuti, akkor ES trakhat egy olyan clpontra, aki vrhatan mg fog benyelni sebzst - (Nature's Swiftness esetleg) - CH - (Tidal Force/trinket mehet) - LHW - LHW - CH/RT - LHW - LHW - ...

gy a CH tbb embert lefed, a nagyobb crites s nagyobb alap LHW-k pedig - lehetleg kln clpontokra nyomva mind - felhozzk a srlteket O.K. llapotra. A tbbi healer v. pr CH meg kimaxolja ket. Azrt nem rtam ide sima CH spammolst, mert ebbe bele van kalkullva, hogy a tbbi healer is dolgozik.

Plda 3: Masszv raidsebzs
Feladat: ne wipeoljatok

ES a tankon - RT/CH a tankra v. magadra attl fggen ki ll (vrhatan majd) rosszabbul - CH SPAM + RT beszurkls a hallkzeliekre, ameddig normalizldnak a hp-k. Majd visszallni a norml heal prioritsra.

Plda 4: 5 fs insta
Feladat: Kellazakurvaemblem.
/a. J csapattal: "slacker mode on".
- ES a tankra, meg nha RT lttyints r :)
- Fleg tankheal + be lehet segteni a szaktsba + nha a dpsbe shockokkal.
/b. Rossz csapattal:
- Csak heal + Wind Shear arra, aki rd jn + kite-ols nha.
- A meleek MINDIG belellnak MINDEN whirlwindbe (CH-t elre a rugra/fury warrira) s szembl tik a cleave-el mobokat, a rangedek meg elre AoE-znak s nem tudjk hasznlni SOHA az aggr dump/cskkent skilljeiket idben.
- A tank csak 2 mobot fog egyszerre s azokat is szarul, mert rosszkor/lassan/nem j helyre nyomja az AoE skilljeit. A Misdirection/Tricks of the Trade-et senki sem ismeri, ezrt llandan lehzzk a tankrl a mobokat. Kszlj fel mozgsra - LoS-on, healing tvolsgon kvlre s sszevissza futnak majd a dpsek - s arra, hogy hirtelen kell sok clpontot megmentened. Esetenknt Earthbind Totem+Frostshock kiteolsra is, ha tged hagynak szarban.
- Senki nem szakt semmilyen spellt, tovbb senki nem szed semmilyen debuffot. A legfontosabbakat neked kell intzned, a tbbit "ki kell healelni". A Tremor Totem s a Grounding Totem legyen kznl!
- A pvpbuzik messzirl felismerhetek, mert nem ismerik az aggro fogalmt, nem hallanak, csak az elttk lev 90 fokos ltszget ltjk, mindig ugrlnak, ell futnak, s folyamatosan pofznak, lehetleg minl nagyobb faszsgokat. k ltalban kb annyi overall sebzst (vagy tbbet) kapnak be, mint a tank. Srn s nagy sebzs tskket kapnak, ezrt healelsk zls szerint. Amelyik 1-2. OVERALL damage done-ban azt megmenteni, attl lejjebb csak akkor, ha a tank pp nincs szarban. Ha gy dntesz kihleled, akkor a RT cd-t tartogasd r, esetleg ES is mehet r, de az feltn.
- MINDIG van legalbb egy agyhalott/laggol/analfabta a partiban, arra jobban kell figyelni. Aki csak simn tapasztalatlan, az hallgat az rtelmes tippekre ltalban, a tbbi nem.
- Mindezek ellenre ajnlom a gyakori instba jrst, mert a balfaszok letben tartsa s hirtelen helyzetvltozsokhoz val alkalmazkods a legjobb trning ahhoz, hogy valaki imba healer legyen!!! Olyan kb 3,8k GS-es (de utlom a GS-t) cucctl kezdve - ha elg elhivatott healer valaki - akkor kimondottan presztzskrds, hogy mg a legnagyobb deathbotokat is topon tartsa az ember. Az a SKILL!

ltalnos heal tippek:
- A resto smn elssorban raidhealer, de tankhealnek is lazn j (lsd: Plda 1)
- A Chain Heal a resto smn healels gerince. A bonus healingot a CH kb 110-120%-ban, a HW kb 70-80%-ban, a LHW kb 35-40%-ban hasznostja. Magyarn, egy kevs bonus healing nvekeds is elg komolyan megdobja a CH leadott mennyisgt! (Fejbl rt %-ok s az ES-t meg a RT-t nem tudom. Ezek nem a pontos szmok, majd valaki belekt gyis s javtom, de lusta vagyok utnanzni.)
- Overheal: a feleslegesen leadott heal mennyisg. Ezt clszer minl lejjebb szortani. Egyrszt, mert kevesebb mana fogy el. Msrsz, csak a kasztid meg global cd telik vele s emiatt ms elpatkolhat, akinek tnyleg kellene a heal. (Recount, Skada, stb. teljesen j addonok ennek mrsre)
/a. Full hpra NEM kell healelni! Bizonyos esetekben szksges spamhealelni, de az is ltalban elre tudhat s fel lehet r kszlni. Tudni, s rzkelni is kell, mikor kell abbahagyni a spamhealt!
/b. Attl mg, hogy a CH a smn heal gerince, nem jelenti azt hogy orrba-szjba csak azt kell kasztolni! A kizrlag CH spammols nagyon sok manba kerl, s messze lesz az az llapot, hogy lazn meg lehessen oldani. Mellesleg, nem minden esetben a CH a legjobb spell a megolds.
/c. A Riptide instant healje lehetleg haszonba menjen! Csak akkor rdemes sok hpba nyomni, ha a HoT-jra kell tmaszkodni a kvetkez pr secen bell valamilyen ok miatt, ami miatt majd nem tudsz folyamatos healt leadni X ideig. (egsz raidre hat scriptelt stunnolsok, behlzs, nmts, fear, stb.)
/d. A heal aggrt (threat) is jelent. A felesleges heal - felesleges aggrt. A pullolsnl full hp-ra odalttyintett heal elgg keresztbe tud tenni a tanknak a kezdeti pozicionlsnl. Fleg ha a heal crittel, s radsul mg tbb clpontot is kell, hogy befogjon a tank. Udvariatlan, pazarl s szabotl dolog elbaszni a pullt.
- Raidhealre alkalmas addon szksges az optimlis healelshez. Pl.: Healbot, Grid, stb. Ennek tbb oka is van:
1. A lnyeg, hogy knnyen kezelhet legyen s lsd ki-, mennyi bejv healt fog kapni (az overhealt elkerlend, valamint lsd a debuffokat, hogy idben leszedhesd.
2. Ezen fell clszer, ha a bosst tudod targetolni - mikzben az addonon keresztl healelsz -, mert pontosan ltod mikor kasztol valami szemtsget, s elre fel tudsz r kszlni elkasztolssal, vagy trinket/skill elnyomssal.
3. Szintn a targetols miatt j az addon, ha a clpontodra Wind Shear-t kell nyomnod, mert tl nagy az aggrd v. pp szaktani tudsz (0 hit ratinggal is meglepen sokszor megy!).
- Csak a RT instant heal (meg brmi Nature's Swiftness-el), ezrt gy kell helyezkedni, hogy nagyon minimlis mozgs kelljen csak. Ha ki kell llni valamibl, v. csak kis mozgs kell, az oldalazs a legjobb. Pl.: Hodirnl v. Keristrasznl gyakori, de minimlis mozgs kell. Az ugrs tl sok ideig korltoz a kasztolsban, ezrt a mikronnyi oldalazs jobb. A folyamatos mozgs a resto smn legnagyobb ellensge!
- A Bloodlust/Heroism-ot lehetleg dps smli nyomja el (ha van), mert van olyan eset, amikor kell az a manamennyisg s a global cd ppen.
- Reincarnation-ra a minor glyph felesleges, vegyl egy mark reagenst s ksz. A j healer klnben sem hal meg harc kzben, hanem full wipenl az utolsk kzt.
- A Reincarnation NEM arra van, hogy harc utn felkelsz, amg a lusta disznk az lesztst vrjk. Bossfightra kell a cd-je, ha betne a gebasz. Combaton kvl csak akkor szabad kelni, ha a norml befuts valamirt nem megvalsthat - ami llati ritka (pl.: trash respawn).
- A sebz, tz alap totemek a spell powerrel (bonus spell damage) sklzdnak. A Fire Elemental is ;) . Ha nem bugos, be lehet nha dobni, mert igen j AoE-val kombinlt sebzst tud leadni.
- Szinte minden raidben akad egy-kt „tar beast”. Ez legtbbszr a raid leader haverja/rokona/lettrsa, vagy azrt van a raidben, hogy vele legyen meg a ltszm. Klasszikus deathbot. ltalban a halla utn szemmel lthatan jobban szokott menni raid, mint ameddig l (k a „szegny ember hard mode-ja”). Az ilyen tar beastek letben tartsa is a feladatod SZERVES RSZE! Ki kell brni!
mde! Az „advanced” verzij tar beast kpes felletni a SS-t, combatress-t, a healerek manjt s kasztidejt, a tank s a tbbi healer hp-jnak rovsra. Extrm esetekben clszerbb nem sietni a kihlelskkel. Elg ritka eset (mivel instant szoktak megdgleni), de fel kell tudni ismerni hol az a hatr, amikor mr valakit nem rdemes healelni. Szemtl hangzik, de van ilyen.
- "A tankols felelssg, a dpsels mka, a healels munka"

 
Naxxramas
 
Ulduar
 
Eye of Eternity
 
Obsidian Sanctum
 
Chat-Box
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints